Podjetje Intera v sredo, 28.septembra 2016, od 8.30 ure dalje vabi na brezplačni strokovni seminar o vplivu digitalne preobrazbe na marketing in prodajo in je namenjen vsem, ki se v srednje velikih in velikih podjetjih ukvarjajo s prodajo in marketingom, predvsem pa vodilnim na teh področjih.
Sodobna tehnologija – tako kot na druga področja našega vsakdana – vse bolj posega tudi v nakupne navade potrošnikov. Informacije o izdelkih in storitvah kupci danes želijo – in dobijo – na dosegu prstov. Pred nakupom so pogosto odlično informirani; prednosti in slabosti našega in konkurenčnih izdelkov poznajo včasih celo bolje kot sam prodajalec.
Spremenili so se načini, kako potencialni kupci izvejo za naše izdelke in storitve, kako prihajajo v stik z našim podjetjem, kako pričakujejo, da se odzivamo na njihove pobude in kako moramo skrbeti zanje po nakupu. Prodaja in marketing sta se, skratka, v celoti bistveno spremenila.
Dobra novica je, da lahko pametno podjetje vse to obrne sebi v prid. Na seminarju bodo predstavili najnovejše trženjske trende s področja družabnih omrežij, se pogovarjali o tem, kako morajo biti zasnovane napredne spletne strani, da so učinkovite tudi na mobilnih napravah, in si ogledali praktične rešitve učinkovitega sistema za CRM (upravljanje odnosov s strankami), ki prodajalcem omogoča prodajati pametneje.
Predavatelji in predavanja
Matej Špehar: Družabna omrežja: Dober si šele, ko to potrdijo drugi!
Roman Krušič, Spletna postaja: Trendi na spletu: kako povečati število obiskovalcev spletne strani in jih spremeniti v kupce
Marko Bauman in Uroš Žohar, Intera: Prodajajte pametneje: kako lahko mobilna aplikacija Intrix izboljša vašo prodajo
Lokacija
Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, Pot za Brdom 4, Ljubljana
Prijava ter dodatne informacije na spletni povezavi: https://www.intrix.si/digitalna-preobrazba/