201505.25
0

Znani so finalisti za Marketinško odličnost leta

Društvo za marketing Slovenije (DMS) bo na letošnji 20. Slovenski marketinški konferenci podelilo nagrado marketinška odličnost leta. Priznanje je namenjeno podjetjem oziroma institucijam, ki izvajajo poslanstvo društva in udejanjajo marketing kot poslovno usmeritev. Nominirana podjetja predstavljajo zgled za slovensko gospodarstvo, saj znajo s konkretnimi številkami pokazati vlogo marketinga pri izboljšanju poslovnih rezultatov podjetja. Dokazali so, da je osredotočenost na kupca vodilo k vzdržni rasti.

Izbor nagrajencev za nagrado Marketinška odličnost leta se približuje zaključku in strokovna komisija je izmed 29 prispelih prijav naredila končni izbor finalistov v štirih različnih kategorijah. Med njimi so tudi člani Kluba slovenskih podjetnikov (Jezeršek gostinstvo, Plastika Skaza in Postojnska jama). Nagrada je priznanje marketinško usmerjenim podjetjem oz. institucijam, ki s sodobnimi marketinškimi pristopi in s prepletanjem različnih poslovnih funkcij znotraj podjetja udejanjajo marketinško poslanstvo v svoje vsakodnevno poslovanje in celostno strategijo. Vsa izbrana podjetja predstavljajo zgled za slovensko gospodarstvo, saj znajo s konkretnimi številkami pokazati vlogo marketinga pri izboljšanju poslovnih rezultatov podjetja.

Komisija v sestavi  Darko Dujič (DMS in Ceneje.si), Aleksandra Brank (Bisnode), Peter Frankl (Časnik Finance), Luka Grilc (Nordica), Martin Logar (British Slovenian Chamber of Commerce), Ajša Vodnik (AmCham Slovenia) in Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) je ocenjevala vrsto vsebinskih kriterijev, s katerimi podjetja uveljavljajo marketinško miselnost na vseh ravneh podjetja. Izbrani so bili naslednji finalisti (razvrščeni po abecednem vrstnem redu):

FINALISTI KATEGORIJE mala in srednja podjetja, glavnina poslovanja v B2B segmentu: CELTRA Inc., DELOITTE SVETOVANJE d.o.o., IEDC-Poslovna šola Bled, JEZERŠEK GOSTINSTVO d.o.o., MEDEX d.o.o., PLASTIKA SKAZA d.o.o.

FINALISTI KATEGORIJE mala in srednja podjetja, glavnina poslovanja v B2C segmentu: KOTÁNYI d.o.o., PODRAVKA d.o.o. Ljubljana, POSTOJNSKA JAMA d.d.

FINALISTI KATEGORIJE velika podjetja, glavnina poslovanja v B2B segmentu: BTC d.d., HALCOM d.d., KRKA, d.d., tovarna zdravil Novo mesto

FINALISTI KATEGORIJE velika podjetja, glavnina poslovanja v B2C segmentu: ADRIATIC SLOVENICA Zavarovalna družba d.d., DROGA KOLINSKA / ATLANTIC GRUPA d.d., ZAVAROVALNICA TRIGLAV, d.d.

V posamezni kategoriji se podeli po ena nagrada (skupaj 4 nagrade), hkrati pa se izmed vseh štirih zmagovalcev posamezne kategorije izbere glavni zmagovalec oziroma velika nagrada marketinška odličnost leta 2015.

Končna odločitev o zmagovalcih in prejemnikih nagrade marketinška odličnost leta 2015 bo znana v torek, 26. maja ob 21. uri na zaključni podelitvi na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu, kjer bodo podeljene nagrade.