201602.10
0

Že deveti izbor za najboljšega zaposlovalca

Zlata nit je medijsko-raziskovalni projekt časnika Dnevnik, ki s promocijo podjetniške inovativnosti, primerov dobrih praks na področju zaposlovanja ter kakovosti delovnih mest, nosilce uveljavlja kot zgled in navdih poslovnega in širšega okolja.

Raziskava Zlata nit, razvita v Sloveniji in oblikovana za potrebe slovenskih podjetij s ciljem njihove mednarodne konkurenčnosti, postavlja v središče merjenja neotipljivo – odnos med zaposlenim in organizacijo. Vprašalnik, namenjen zaposlenim, obsega 45 vprašanj, urejenih v sedem tematskih sklopov, ki zajemajo temeljni odnos med podjetjem in zaposlenim, vlogo in kakovost dela posameznika v podjetju, značilnosti organizacijske kulture, klime in medsebojnih odnosov, podjetnost in inovativnost, kakovost delovnega okolja, osebno rast in razvoj ter čustveno pripadnost zaposlenih.

Letos v izboru sodeluje 82 podjetij. Povprečna ocena kakovosti odnosa, ki jo je podalo 6131 zaposlenih, znaša 3,73 in je nekoliko nižja kot v Zlati niti 2014 z oceno 3,81. Med 82 podjetji je 10 velikih, srednje velikih je 34, malih pa 38. Prvič sodeluje kar 23 podjetij, kar je dobra četrtina sodelujočih.

Vseh devet let pa kakovost odnosa med zaposlenimi in organizacijo preverja osem podjetij, večinoma gazele, med drugimi družinski podjetji Blažič, robni trakovi in Elvez. Med člani Kluba slovenskih podjetnikov, ki se potegujejo za naziv najboljšega zaposlovalca, so tudi nekateri lanskoletni finalisti. Med malimi podjetji ptujska Intera, ki je zmagovalka v svoji kategoriji v letu 2013 ter lanskoletna zmagovalka Plastika Skaza med srednje velikimi podjetji. Že šesto leto zapored sta med najboljšimi zaposlovalci Lotrič Meroslovje, ki mu je naziv Zlata nit pripadlo v letu 2012 in Špica International.

Letošnji finalisti bodo znani konec meseca februarja.

ZN2015