201505.27
0

Velika nagrada za Marketinško odličnost 2015 podjetju Postojnska jama

Društvo za marketing Slovenije je v večernem delu prvega dne 20. Slovenske marketinške konference na zaključni podelitvi v štirih kategorijah podelilo novo nagrado marketinška odličnost leta in izbralo prejemnika velike nagrade izmed vseh štirih zmagovalcev posamezne kategorije.

Celtra, Postojnska jama d.d., Krka, d.d. in Adriatic Slovenica d.d. so tista podjetja, ki so s konkretnimi številkami pokazala vlogo marketinga pri izboljšanju poslovnih rezultatov podjetja. Izmed vseh štirih zmagovalcev posamezne kategorije pa je naziv velikega zmagovalca oziroma veliko nagrado marketinška odličnost leta 2015, prejela Postojnska jama d.d.

Nagrada marketinška odličnost leta je priznanje marketinško usmerjenim podjetjem oz. institucijam, ki s sodobnimi marketinškimi pristopi in s prepletanjem različnih poslovnih funkcij znotraj podjetja udejanjajo marketinško poslanstvo v svoje vsakodnevno poslovanje in celostno strategijo podjetja. Nagrada je namenjena celotnemu podjetju, ki je s svojo marketinško usmerjenostjo, miselnostjo in pristopi vzor celotni marketinški oziroma poslovni skupnosti. Prehod s posameznika na podjetje je pomemben konceptualni preskok, ki potrjuje poslovno funkcijo marketinga v organizaciji.

Postojnska jama: “
Vrhunski marketing, vrhunski rezultati.”

Postojnska jama je del svetovne naravne dediščine in je na agendi skorajda vsakega turista, ki obišče jugovzhodno Evropo. Letno si to znamenitost ogleda več kot 620.000 ljudi. Jama je prišla na »turistično površje« zahvaljujoč marketingu, ki nenehno stremi k ustvarjanju potrebe. »Glede na to, da upravljamo s kulturno in naravno dediščino svetovnega formata, je naša naloga predvsem vzbujanje želje po prvinskih nagonih, ki jih človek ima v svojem genskem zapisu – lepota, tišina, tema in skrivnost,« poudarjajo v Postojnski jami. A jama že dolgo ni le turistična točka – danes je veliko več, z dodatno »glamur« ponudbo je postala pravo doživetje. Ne čudi torej, da jim je strateška marketinška usmeritev prinesla zadovoljstvo obiskovalcev in najboljše ocene na spletnih portalih, kot je TripAdvisor. Celotna strategija podjetja namreč izhaja ravno iz marketinških odločitev, ki temeljijo na trajnostnem razvoju – vse kar počnejo, mora biti najbolje za Postojnsko jamo in najboljše za zadovoljstvo gosta. In prav on, je najpomembnejši del marketinga in njemu je marketing tudi namenjen. »Zato so marketinška izhodišča zavezujoča za vse oddelke. Prodaja, vodniška služba, gostinstvo in organizacija dogodkov se morajo podrejati marketinški platformi. Vrhunski marketing pomeni vrhunske finančne rezultate,« so prepričani.

SMK Portorož 2015 Zmagovalna ekipa Postojnske jame

Fotografija: Marjan Batagelj, predsednik uprave in Katja Dolenc Batagelj, izvršna direktorica za
marketing z zmagovalno ekipo Postojnske jame d.d.