201608.05
0

V velenjski Skazi veliko pozornost namenjajo izobraževanju

Temelji Skaze segajo v leto 1977, ko je podjetje pričelo svojo zgodbo na 2 strojih le z 2 zaposlenima. V vsem tem času je počasi, vendar vztrajno raslo in danes zaposluje že skoraj 300 ljudi. Razvojno usmerjeno podjetje, ki proizvaja izdelke iz plastike, že dolga leta uspešno sodeluje z nekaterimi vodilnimi proizvajalci na področju bele tehnike, avtomobilske, elektro in pohištvene industrije, kot so Ikea, Toshiba, Landis+Gyr, Gorenje in drugi. Več kot 90 %  izdelkov izvozijo na tuje trge. Najlepša referenca podjetja pa se nanaša na dejstvo, da jih v vseh teh letih še nihče izmed kupcev ni zapustil.

Podjetje se počasi spreminja iz proizvodnega v tržno, zato so v mesecu maju lansirali novo korporativno blagovno znamko Skaza, ki nadomešča blagovno znamko Plastika Skaza. Cilj prenovljene blagovne znamke je pozicioniranje podjetja med vodilna evropska podjetja v plastični industriji. Vzklik »Smart plastic« (pametna plastika) pa simbolizira dejstvo, da so inovativno podjetje s pametno ekipo.

Poleg skrbi za razvoj v Skazi nenehno vlagajo v nova znanja, ki lahko prinesejo pozitivne učinke pri poslovanju podjetja, zato posebno pozornost namenjajo izobraževanju svojih sodelavcev. Pretekli mesec so tako zaposlene vključili v program »Skaza Academy«. Ena skupina se je izobraževala na področju vodenja, drugi pa so svoja znanja pilili na področju prodaje. V Skazi resnično verjamejo v izboljšave, zato vlagajo v posameznike in jim omogočajo, da rastejo z njimi. »Vsak dan, ko se ne naučimo česa novega, je izgubljen« so prepričani.

Skaza Academy 2016

Fotografije: Skaza d.o.o.