201706.07
0

Štiri zlate digitalne rešitve za AV Studio

V okviru šeste slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit, v organizaciji podjetja TSmedia in revije Marketing magazin, je desetčlanska žirija zlate nagrade Diggit podelila trinajstim kreativnim rešitvam v trinajstih kategorijah. Ob tem so štiri velike nagrade prejela dela, ki so med prijavljenimi izstopala na področju digitalne inovativnosti, digitalne strategije, digitalnega oglaševanja in družbenih medijev.

Slovenske agencije in naročniki so letos prijavili 57 del. Zlato nagrado v avtomobilski industriji sta prejela agencija Mediodrom in Renault Nissan Slovenija za digitalno strategijo Novi Renault Megane. Agencija Enki je za spletno mesto Intours DMC prejela zlato nagrado v kategoriji B2B. V kategoriji finančne storitve, zavarovalništvo in bančništvo sta zlato nagrado prejela AV Studio in Vzajemna za spletno mesto Vzajemna mladi – prevzemi spletno stran. Zlata nagrada je bila podeljena tudi v kategoriji izdelki za dom. Prejela sta jo AV Studio ter Gorenje za spletni video Gorenje retro special edition: napačno parkiranje. Tudi v kategoriji javni sektor je slavila agencija AV Studio za spletno mesto Ne čakaj, postani darovalec. Renderspace in Telekom Slovenije sta slavila v kategoriji IT in telekomunikacije za drugo digitalno rešitev 360 filmi na festivalu LIFEe. V kategoriji izdelki in storitve za otroke je bila zmagovalna digitalna oglaševalska kampanja Stikeez iz brezmejnega vesolja v sodelovanju agencije Mediadrom in Lidla Slovenije. Projekt Začuti AV Studio je prinesel dodatno zlato nagrado agenciji AV Studio. Agencija Enki, pa je slavila tudi v kategoriji Turizem, kjer je skupaj s podjetjem Volo prejela nagrado za spletno mesto Star Travel.

Žirija je izmed vseh prijavljenih del izbrala tudi prejemnike štirih velikih nagrad. Veliko nagrado za digitalno inovacijo je prejel projekt Danes je nov dan, Inštitut za druga vprašanja za spletno mesto Parlameter, ki je med drugim zmagovalec v kategoriji neprofitne organizacije. Veliko nagrado za digitalno strategijo sta prejela Mediodrom in Lidl Slovenija za digitalno oglaševalsko kampanjo Lidlova Jogurteka. Slednje delo je prejelo tudi zlato nagrado v kategoriji trgovina. Veliko nagrado za digitalno oglaševanje sta dobila agencija Renderspace in Droga Kolinska za digitalni oglas Donat Trump, kot zmagovalni projekt v kategoriji hrane in pijače. V kategoriji družbeni mediji pa sta veliko nagrado prejela Renderspace in Telekom Slovenije za digitalno oglaševalsko kampanjo Tvitajmo za naše (olimpijska kampanja), ki je bila zmagovalna v kategoriji športa.

Drugič se je žirija odločila tudi za posebno omembo za inovativen način izrabe medija, ki pa sta je bila deležna Luna TBWA in Pekarna HOV-HOV za digitalno oglaševalsko kampanjo Crackin’ dog  in prvi pasji radio.