201703.17
0

SBC Workshop “Od ideje do oglasa”

Ker študentom pogosto primanjkuje praktičnega znanja, smo za mlade člane tokrat pripravili nekoliko bolj interaktivno rubriko SBC Workshop. Skozi delavnico »Od ideje do oglasa«, ki je včeraj potekala v sodelovanju z agencijo za celovite komunikacijske rešitve AV Studio, so mladi prejeli kopico praktičnih nasvetov s področja marketinških in tržnih aktivnosti, pod okriljem mentorjev pa kreirali čisto pravi oglas za blagovno znamko Lucifer Chocolate.

V Velenje smo se odpravili v dopoldanskih urah, kjer nas je sprejel vodja tamkajšnjega poslovnega razvoja Žiga Brodnik in nam na kratko predstavil podjetje. Mlad kolektiv z več kot 50 zaposlenimi gradi svojo prepoznavnost na odzivnosti, zanesljivosti, fleksibilnosti in kreativnosti – od strategij in idejnih zasnov do izvedbe in implementacije na različna komunikacijska orodja. Podjetje se je sicer uveljavilo kot ustvarjalec vrhunskih digitalnih in spletnih rešitev, vendar s širokim spektrom delovanja in storitev pokriva vsa področja komuniciranja ter svoj potencial širi tudi na tuje trge.

Skupini sta se pridružila tudi kreativni direktor Jure Tovrljan in direktorica strateškega komuniciranja Mateja Kurež, ki sta udeležencem podala več informacij o naročniku oglasa, pojasnila prednosti in slabosti izdelka, opisala stanje na trgu, prodajne in komunikacijske cilje ter samo zgodbo. Udeleženci so na podlagi prejetih informacij snovali svoje ideje, ki so bile podlaga za nadaljnjo pripravo. Po idejni zasnovi so si mladi lahko ogledali programske in studijske prostore, pripravo samega oglasa pa spoznali kar najbolje – skozi konkretno prakso.