201511.16
0

Okrogla miza z naslovom “Problematika vstopa na tuj trg”

Širjenje poslovanja na tuje trge je postalo primarno gonilo globalne ekonomije in konkurenčnosti v sodobnem času. Nasičenost domačega trga, zmanjšana kupna moč ter potreba po širitvi in zagotavljanju rasti so samo nekateri razlogi, ki privedejo podjetnike do nujne potrebe po delovanju na mednarodnem trgu. Ob tem je potrebno upoštevati več dejavnikov, kot so nagibi za mednarodno poslovanje, različne oblike vstopa na tuji trg in ustrezna strategija.

Problematika vstopa na tuj trg 1

V četrtek, 12.11.2015, smo na okrogli mizi, ki je potekala na Pravni fakulteti v Ljubljani, o tej tematiki govorili z uspešnima podjetnikoma, g. Robertom Grahom (Grah Group) in g. Francijem Pliberškom (MIK Celje). Po uvodni predstavitvi obeh podjetij in področij njihovega delovanja sta nam sogovornika podrobno predstavila ovire, s katerimi se nenehno soočata pri prodoru na tuje trge, kaj vse je potrebno načrtovati pred samim vstopom na nov trg in kako pomembna sta za uspeh temeljita predhodna priprava in načrtovanje.

Problematika vstopa na tuj trg 0

Podrobneje sta govorila o njunem delovanju na ameriškem trgu, kjer imata namreč oba podjetnika zanimive izkušnje in nadaljevala temo s sodelovanjem z ostalimi trgi po vsem svetu. Obiskovalcem sta med drugim pojasnila, kako zelo pomembna je medsebojna pomoč in omenila načine, s katerimi si pri širjenju na tuje trge medsebojno pomagajo podjetniki. O vsem tem je v nadaljevanju potekala tudi njuna razprava z  udeleženci.

Problematika vsopa na tuj trg

Fotografije: Klub slovenskih podjetnikov