201601.26
0

Plastika Skaza izbrala zmagovalca poslovnega Hackathona

Zmagovalec letošnjega mednarodnega poslovnega Hackathona (International Business Hackathon) je diplomirani ekonomist Tomaž Jug. Na dvodnevnem tekmovanju v reševanju poslovnega izziva za mlade managerje in podjetnike, ki ga je zastavila Plastika Skaza, je med skoraj 100 managerji iz 8 držav s svojo skupino žiriji predstavil zmagovalno idejo – Grow by Skaza. Gre za inovativen način domačega vrtnarjenja, z modularnimi posodami iz okolju prijaznih materialov. »Izdelek spada v produktno skupino Plastike Skaza, hkrati pa tudi v vsak dom. Veselim se poslovnega sodelovanja z njimi,« je navdušeno povedal Jug.

Tekmovalci so morali v samo 48 urah razviti celoten poslovni načrt s fokusom na inovativnem produktu, ki ga bo Plastika Skaza lahko razvila, proizvedla in prihodnje leto že postavila na trg. Za predstavitev nalog so imeli na voljo samo pet minut, sedemčlansko komisijo pa so morali prepričati z inovativnostjo, izvirnostjo in samo izvedljivostjo proizvodnje. »Navodila, ki so jih prejeli, so bila jasna: produkt mora biti prijazen do narave, razgradljiv, izboljšati mora življenje ljudi, mora pa imeti tudi privlačen dizajn in biti primeren za masovno proizvodnjo. Koncept Grow by Skaza nas je najbolj prepričal, ker lahko takoj začnemo z njegovo produkcijo, izpolnjuje pa tudi vse preostale pogoje. Takšen izdelek potrebuje vsako gospodinjstvo, saj bo zelenja čedalje manj, in ga bomo zato prenašali v svoje domove. Grow by Skaza nam bo to dejansko omogočal,« je povedala izvršna direktorica Plastike Skaza Ana Laura Rednak.

Vsi člani zmagovalne skupine so prejeli štipendije MBA v obliki podjetniških (Entrepreneurship) modulov na poslovni šoli Cotrugli (Cotrugli Business School) in denarno nagrado. Glavno nagrado, izobraževanje na Harvardu v obliki HBX modula s strani Plastike Skaza, pa je najboljšemu v skupini izročil izvršni direktor programa Patrick Mullane, ki je bil nad obiskom v Sloveniji in tekmovanjem navdušen: »Hackathon je name pustil močan vtis. Na podoben način učimo naše študente na Harvardu. Delajo na specifičnem primeru resničnega podjetja. Preučujejo primer in debatirajo o možnih rešitvah, nato pa jih predstavijo. Vse rešitve oziroma produkti, predstavljeni na Hackathonu, so bili izjemno ustvarjalni in inovativni, izkušnja pa zelo prijetna.«