201609.19
0

Med spletnimi prvaki ponovno AV Studio

Projekt WEBSI Spletni prvaki je bil ustvarjen z namenom širši javnosti predstaviti projekte in njihove ustvarjalce, ki predstavljajo prerez aktualnega stanja na področju slovenskega digitalnega komuniciranja ter nagraditi tiste, ki pomembno prispevajo k dvigovanju njegove ravni. Podeljene nagrade WEBSI Spletni prvaki 2016 spodbujajo odličnost v slovenskem digitalnem prostoru, pri čemer so predstavljene rešitve vseh podjetij, ki so na tem področju v tem letu ustvarila presežke.

V petek, 16. septembra, je na WEBSI dnevu okoli 200 udeležencev prisluhnilo 14 strokovnjakom s področja digitalnega komuniciranja, oglaševanja in medijev. Simpoziju je sledila podelitev nagrad digitalnim presežkom Slovenije, ki jih je izmed 123 prijavljenih projektov izbrala 75-članska poslovna in strokovna žirija pod vodstvom enega izmed pionirjev slovenske digitalne trgovine in digitalnega poslovanja Aljoše Domijana. Na večerni podelitvi prestižnih nagrad WEBSI Spletni prvaki je naziv generalnega spletnega prvaka prejel projekt DRAJV Zavarovalnice Triglav in agencije Grey Ljubljana ter podjetja Si.mobil, ki je hkrati prejemnik nagrade za najboljšo mobilno aplikacijo. Grey Ljubljana se ponaša tudi z nazivom Naj digitalna agencija 2016.

Naj digitalna kampanja pripada projektu Z.E. Taxi podjetja Renault Nissan Slovenije, v sodelovanju z Publicis Slovenija, OMD in FABulatorij in agencijo Mediodrom. Najboljša uporabniška izkušnja je Napredni video simulator kreativnih rešitev podjetja Europlakat in agencije Specto informacijske tehnologije, ki je tudi zmagovalec v kategoriji Inovativni digitalni projekt. Za najboljše uredništvo je bila izbrana Mobilna aplikacija Triglav Vreme Zavarovalnice Triglav in agencije Klika. Najboljše oblikovanje pripada projektu Europlakat Slovenija – spletno mesto podjetja Europlakat ter Spletne postaje. Zmagovalec v kategoriji WEBSI start-up tokrat pripada 45HC.com -  spletna platforma za naročanje kontejnerskih transportov. Med družbenimi omrežji slavi Od navdiha do odnosa – Facebook skupnost Lidl Slovenija ter agencije Mediodrom. Družbeno odgovorni projekt je Brez predsodkov Slovenskega združenja za duševno zdravje ŠENT in agencije Parsek. Med javnimi in nevladnimi organizacijami (NVO-ji) slavi projekt Zelena Ljubljana Mestne občine Ljubljana in agencije ENKI. Med mediji je najboljši Siol.net podjetja TS Media, Styria Digital Services Croatia, Telekoma in agencije Renderspace. Pripravljeni na poplave Zavarovalnice Triglav ter agencije PM, poslovni mediji slavi v kategoriji Posebnih digitalnih projektov. V kategoriji spletnih trgovin je bila zmagovalna spletna trgovina OBUTA Mačka podjetja DUKATO. V kategoriji turizem in prosti čas je zmagovalka spletna stran STA potovanja podjetij STAL, Oblikovanje.com in Eksit ADV.

AV Studio je slavil v kar dveh kategorijah. Kot zmagovalec ljudstva s predstavitvijo izdelkov Fi-X. expert podjetja TKK in kategoriji Najboljše poslovne spletne strani, kjer je zmagal spletni portal Vsaka mama bolje kuha z Mu Cuisine v sodelovanju s podjetjem Ljubljanske mlekarne.

poslovne-spletne-strani-prvo-mesto

Fotografija: Zmagovalec v kategoriji poslovne spletne strani

Avtor: Siniša Kanižaj za Websi

Več o projektu si lahko ogledate na www.websi.si.