201709.18
0

Med WEBSI Spletnimi prvaki tudi AV Studio

Spletni prvaki in ljubitelji digitalnega komuniciranja so se pretekli petek družili na WEBSI dnevu, festivalu slovenskega digitalnega komuniciranja, kjer so gostili številne zanimive goste z aktualnimi temami. Jaka Lenardič (direktor, ENKI) je govoril o razvoju spletnih platform, Nina Leskovar (upravljalka družabnih omrežij, Lidl Slovenija) je razkrila, kako v Lidlu na družabnih omrežjih vsak dan navdušujejo, navdihujejo in prodajajo. Razliko med konceptom in mehaniko je razjasnila Anja Šeme Todorovič (direktorica projektov, Agencija 101), Maša Butara (strokovnjakinja za digitalno komuniciranje, Luna TBWA) je predstavila digitalizacijo internega komuniciranja. Kaj se zgodi, ko uporabniška vsebina postane oglas, sta razkrila Andrej Beširevič (specialist za digitalne koncepte) in Miha Rejc (vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev) iz iPROMA, Željko Plesac (tehnični direktor, Infinum SI), pa je svetoval, kako se hitro odzvati na nove tehnologije. O oglasih, ki to niso, je spregovoril Matjaž Butara (direktor tima za upravljanje naročnikov, Grey Ljubljana), o trendih uporabniške izkušnje pa Ana Kuščer (vodja projektov, E-laborat).

Konferenčni del dogodka se je sklenil z okroglo mizo, ki je odkrivala temo »influencer marketinga«. Moderatorka Nika Horvat (vodja projektov, AV studio) se je pogovarjala z gosti, ki so bodisi sami vplivneži bodisi z njimi sodelujejo: Ciril Komotar (Komotar Minuta), Eva Ana Kazič (Allaroundeve,) Rok Terkaj (Trkaj,), Simon Šketa (Šketa.si) in Viktorija Radojević (izvršna direktorica marketinga, Mercator).

Podeljene so bile nagrade WEBSI, pri čemer je Naj digitalna agencija leta 2017 postala agencija Mediodrom, generalni spletni prvak mobilna aplikacija Triglav Vreme Zavarovalnice Triglav, naj digitalna kampanja pa globalna digitalna kampanja »Slovenia. Make New Memories.« Slovenske turistične organizacije in agencije PM, poslovni mediji.

Novost tekmovanja Naj digitalec 2017 je bil podeljen kar trem posameznikom: Dušanu Boldinu (AV studio), Dejanu Rajkoviću (Adriatic Slovenica) ter Mateju Praprotniku (Javni zavod RTV Slovenija – Radio Slovenija).

Zmagovalec ljudstva je VLOG KOMOTAR MINUTA Komotar Cirila. Za najboljše uredništvo veljajo Lahkonočnice A1 Slovenija, Grey Ljubljana in ENKI. Med najboljši uporabniški izkušnji spadata Mobilna aplikacija Triglav Rekord Zavarovalnice Triglav in Pristopa in mobilna aplikacija Triglav Vreme Zavarovalnice Triglav. Najboljše oblikovanje #FormulaStrasti Renault Nissan Slovenija in Mediodrom.

Najboljše oblikovanje pripada projektu Začuti AV Studio v izvedbi člana kluba, podjetja AV studio. Zmagovalec Lidlovega kreativnega izziva za mlade WEBSI prvak je Anže Ivanjko. Med Družbenimi omrežji je slavil VLOG KOMOTAR MINUTA v izvedbi Komotar Cirila. Družbeno odgovorni projekt so Lahkonočnice A1 Slovenija, Grey Ljubljana in agencije ENKI. Najbolj inovativni digitalni projekt je mobilna aplikacija Triglav Rekord Zavarovalnice Triglav in agencije Pristop. V kategoriji Javne in nevladne organizacije (NVO-ji) je zmagovalna prenova spletne strani Centra urbane kulture Kino Šiška v sodelovanju Centra urbane kulture Kino Šiška in KOFEIN DIZAJNA. Mediji Val 202 – spletna stran RTV Slovenija, II. program – VAL 202. Zmagovalna je tudi mobilna aplikacija Triglav Vreme Zavarovalnice Triglav. Med posebne digitalne projekte sodi spletna oddaja Skečoholiki PRO PLUS. Zmagovalna spletna stran je Omisli.si, zmagovalna spletna trgovina pa tokrat SUÌ fine geometry Simone Korošec in Agencije Ideaz. V kategoriji Turizem je slavil Wilderness in heart of Slovenia Avtotrade in Demar.

Ekipa AV Studia