201605.26
0

Med finalisti za Marketinško odličnost tudi Špica

Nagrada marketinška odličnost leta je priznanje marketinško usmerjenim podjetjem oz. institucijam, ki s sodobnimi marketinškimi pristopi in s prepletanjem različnih poslovnih funkcij znotraj podjetja udejanjajo marketinško poslanstvo v svoje vsakodnevno poslovanje in celostno strategijo. Nagrada je namenjena celotnemu podjetju, ki je s svojo marketinško usmerjenostjo, miselnostjo in pristopi vzor celotni marketinški oziroma poslovni skupnosti.

Nagrado marketinška odličnost leta podeljuje Društvo za marketing Slovenije. Letos je strokovna komisija izmed 23 prispelih prijav naredila končni izbor finalistov v treh različnih kategorijah. Med finalisti v kategoriji malih in srednjih podjetij je letos tudi Špica International.

Podjetje Špica International, ki razvija sisteme za avtomatsko identifikacijo,  je komisijo nagrade marketinška odličnost še posebej navdušilo z izredno ciljno usmerjeno marketinško strategijo in marketinškimi prijemi za doseganje potencialnih strank. Podjetje ima sodobno zasnovano marketinško funkcijo, ki aktivno uporablja digitalne pristope za razvoj podjetja in mednarodne prodaje. Preizkusili in učinkovito so implementirali sodobne komunikacijske in prodajne poti v B2B segmentu, ki predstavljajo vzorčne primere delovanja v tem segmentu poslovanja. Prav takšne aktivnosti in dobre prakse omogočajo podjetju gradnjo hitre in pozitivne podobe strokovnjaka na svojem področju na novih in razvijajočih se trgih, katerih posledice so učinkovita aktivacija prodaje ter doseganje in preseganje zastavljenih poslovnih ciljev.

Komisija je ocenjevala vrsto vsebinskih kriterijev, s katerimi podjetja uveljavljajo marketinško miselnost na vseh ravneh podjetja. Izbrani so bili naslednji finalistii:

FINALISTI KATEGORIJE mala in srednja podjetja, glavnina poslovanja v B2B in B2C segmentu: LUMAR IG, d.o.o., MEDEX, d.o.o. in ŠPICA INTERNATIONAL, d.o.o. Ljubljana

FINALISTI KATEGORIJE velika podjetja, glavnina poslovanja v B2B in B2B2C segmentu: ADRIA MOBIL, d.o.o., KRKA, d.d. in RENAULT NISSAN SLOVENIJA, d.o.o.

FINALISTI KATEGORIJE velika podjetja, glavnina poslovanja v B2C segmentu: LIDL Slovenija, SI.MOBIL, d.d. in ZAVAROVALNICA TRIGLAV, d.d.

V posamezni kategoriji se podeli po ena nagrada, hkrati pa se izmed vseh zmagovalcev posamezne kategorije izbere glavni zmagovalec oziroma velika nagrada marketinška odličnost leta. Končna odločitev o zmagovalcih in prejemnikih nagrade marketinška odličnost leta 2016 bo znana 31. maja na zaključni podelitvi.