201706.01
0

Marketinška odličnost 2017

V večernem delu 22. Slovenske marketinške konference so podelili nagrado marketinška odličnost 2017. Med enajstimi finalisti, ki s svojim celostnim pristopom k marketingu in odličnimi rezultati postavljajo zgled poslovni skupnosti, sta tudi člana Kluba slovenskih podjetnikov, podjetji Lumar IG in Postojnska jama.

Za letošnjo nagrado marketinška odličnost se je v treh kategorijah finalnega izbora potegovalo enajst podjetij: Krka, Renault Nissan Slovenija, SIJ, Steklarna Hrastnik, Lumar IG, Podravka Ljubljana, Postojnska jama, A1 Slovenija, Addiko Bank, Big Bang in Mercator. Vsem podjetjem je skupina celovitost marketinškega razmišljanja. Marketing je ključna povezovalna funkcija v podjetjih in vse aktivnosti, ki omogočajo doseganje dobrih rezultatov, temeljijo na odličnih marketinških strategijah.  In najpomembnejše, vseh enajst podjetij dosega vrhunske poslovne rezultate, kar je tudi bistvo, ki ga odseva nagrada marketinška odličnost.

Komisija je izmed enajstih odličnih podjetij izbrala nagrajence po kategorijah:

•Kategorija podjetja v B2B segmentu: STEKLARNA HRASTNIK, d.o.o.

•Kategorija mala in srednja podjetja v B2C segmentu: LUMAR IG, d.o.o.

•Kategorija velika podjetja v B2C segmentu: ADDIKO BANK, d.d.

Veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost 2017 je podjetje Steklarna Hrastnik d.o.o.

Podelili pa so tudi posebno nagrado za avtentičen pristop k marketingu, ki jo je prejelo podjetje POSTOJNSKA JAMA, d.d.

ZMAGOVALEC V KATEGORIJI MALIH IN SREDNJIH PODJETIJ

Podjetje Lumar IG si je nagrado prislužilo s celovitim in sistematičnim načinom razumevanja potreb svojih kupcev, pri čemer se podjetje ne omejuje samo na potrebe, ki jih s svojimi produkti neposredno zadovoljuje, temveč razmišlja širše in razvija produkte v smeri zadovoljevanja drugih, komplementarnih potreb. Njihovi inovativni pristopi so še toliko bolj opazni, saj delujejo v tradicionalni industriji kot proizvajalci montažnih objektov, sami pa inovativnost izpostavljajo kot enega od ključnih dejavnikov uspeha in generatorjev (bodočih) prihodkov.

»Komisija je prepoznala, da lahko s sledenjem zastavljeni viziji, inovativnimi pristopi, konstantnim delom in pojavljanjem v ključnih ciljnih skupinah ter strokovno in predano ekipo sodelavcev dosegamo odličnost na vseh nivojih našega delovanja. Tudi v prihodnje bomo sledili zastavljeni viziji in filozofiji delovanja. Še naprej bomo ponujali inovativne in kakovostne, okolju in ljudem prijazne produkte, ki bodo ob ostalih aktivnostih tudi v prihodnje vodili v nadaljnjo rast in razvoj podjetja.«

Lumar

POSEBNA NAGRADA ZA AVTENTIČEN PRISTOP K MARKETINGU

Podjetje Postojnska jama je prejelo posebno nagrado komisije za avtentičen pristop k marketingu, ki ga živi celo podjetje. Vsi zaposleni v podjetju razumejo in delujejo v skladu s poslanstvom podjetja, ki v središče postavlja gosta. V podjetju poudarjajo, da mora biti vsakemu, ki dela pri Postojnski jami, jasno, da krmilo, ki določa usmeritev delovanja podjetja, določa marketing. Postojnska jama je svojo drugačnost izkazala tudi z izstopajočo prijavo, skozi katero so pokazali, da se stvari ‘uporniško’ lotevajo po svoje. Vse, kar počnejo, je (marketinška) zgodba in izžareva njim lasten način delovanja.

»Gre za pomembno potrditev vsem zaposlenim, da je naše delo tudi strokovno cenjeno, čeprav delamo zgolj to, kar bi moralo početi vsako ambiciozno podjetje. Naše delo izhaja iz temeljnega pravila, da delamo le to, kar je dobro za Jamo in gosta. Potem je vse tako enostavno in opazno. Marketing je najpomembnejši oddelek podjetja in praktično nobene pomembne odločitve ne sprejmemo brez njegovega soglasja. Morda nas dela opazne to, da smo večno nezadovoljni in vedno na preži. Marketing in inovacije so temeljni za delovanje našega podjetja. Marketing mora biti neprestano osredotočen na zaznavanje  priložnosti,  da lahko svetuje o potencialnih strateških akcijah. Zato bomo še krepili funkcijo marketinga, da vodi in spodbuja sodelovanje med vsemi oddelki ter to tudi kontrolira.«

Postojnska jama

Povzeto po: http://www.dmslo.si/

Fotografije: Jernej Lasič