201704.19
0

DEWESoftovo uspešno poslovno leto in uradno odprtje podjetniškega centra Katapult

Za podjetje Dewesoft, proizvajalca vrhunske merilne tehnike, je bilo leto 2016 še eno uspešno poslovno leto. Povečali so prihodke od prodaje na 21 milijona evrov, kar je za 31 odstotkov več v primerjavi z letom 2015. Dosegli so čisti dobiček v višini 4 milijona evrov in povečali število zaposlenih na 55. Med njihovimi naročniki so zelo zahtevne stranke, kot so NASA, Space X, Kennedyjev vesoljski center, Lufthansa, Bosch, BMW in Audi. Prav Dewesoftova poslovna pot je bila spodbuda za ustanovitev Katapulta, podjetniškega centra v Trbovljah, ki ga je Dewesoft včeraj uradno odprl. Otvoritvi smo prisostvovali tudi člani našega kluba.

Dewesoftova dodana vrednost na zaposlenega za leto 2016 je znašala 128.988 evrov. Družba ima devet podružnic po vsem svetu, svoje storitve in izdelke pa izvaža v kar 35 držav. »Odlični izdelki in storitve se odražajo v našem dobrem poslovnem rezultatu. Tega pa ne bi bilo brez zavzetosti zaposlenih. Zato zaposlene nagrajujemo in jih vključujemo v solastništvo podjetja,« je ob predstavitvi lanskih poslovnih rezultatov poudaril Andrej Orožen, predsednik uprave in soustanovitelj podjetja Dewesoft. »Pri tem se zavedamo pomena tako vlaganj v infrastrukturo − v letu 2016 so tovrstne naložbe znašale 2 milijona evrov − kot vlaganj v družbeno odgovorne projekte, kakršen je Katapult.«

Podjetniški center Katapult nudi mladim podjetjem infrastrukturno podporo za industrializacijo oziroma mentorstvo in podporo skozi vse korake do vstopa na trg. Testni primer za uresničevanje ideje je bilo mlado podjetje Chipolo, ki mu je Dewesoft pomagal točno 10×5. »Gre za 10 krat po 5 minut pravih nasvetov ob pravem času«, je prepričan dr. Jure Knez, predsednik in soustanovitelj podjetja Dewesoft. V šali še doda, da se je vmes zagotovo znašel tudi kak zgrešen nasvet. Danes šteje Chipolo 30 zaposlenih, večina pa jih prihaja iz Zasavja.

Na Dewesoftu poudarjajo, da je bil ključni motiv za ustanovitev Katapulta skrajšanje časa učenja. S tem so se namreč spopadali tudi sami. »S 16 leti izkušenj lahko ocenimo, kateri koncepti imajo večjo možnost uspeha na trgu. S tem lahko mlademu podjetju, ki šele vstopa na trg, pomagamo privarčevati dragoceni čas. Svetujemo mu, kam naj se usmeri,« je še poudaril dr. Jure Knez. »Mladim podjetjem nudimo mentorstvo in podporo skozi vso pot do samega vstopa na trg, zato je Katapult mnogo več kot le podjetniški pospeševalnik ali inkubator.« Meni, da so za uspeh ključni podjetniški duh, močna volja in vztrajnost ter želja po uspehu: »Katapult tega ne more nadomestiti. Lahko pa pomaga preskočiti ovire.«

Trenutno so v Katapult vključena mlada podjetja Spacelink, Ironate, Zoyo Baby, Hillstrike in SOS šola, ki so ob včerajšnjem odprtju tudi na kratko predstavili svojo trenutno dejavnost in načrte za prihodnje leto. Poleg delujočih v pisarnah in proizvodnji, je v Katapultu prostor tudi za coworking, torej za tiste, ki bi bili prisotni zgolj krajši čas, nekaj ur. Lepo urejene prostore bodo oziroma so že izkoristili za predavanja ter izobraževanja.

Kot je poudaril direktor Katapulta Jernej Pangeršič, pa za projekt v Trbovljah nikakor ne želijo,da je zadnji, temveč si bodo prizadevali za širitev in ustanavljanje podobnih širom sveta.

Fotografije: Dewesoft