201606.22
0

AV Studio med nagrajenci najboljših digitalnih rešitev

V okviru pete slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit, v organizaciji podjetja TSmedia in revije Marketing magazin, je desetčlanska žirija zlate nagrade Diggit podelila enajstim kreativnim rešitvam v enajstih kategorijah. Ob tem so štiri velike nagrade prejela dela, ki so med prijavljenimi izstopala na področju digitalne inovativnosti, digitalne strategije, digitalnega oglaševanja in družbenih medijev.

Slovenske agencije in naročniki so letos prijavili dvainšestdeset del. Zlato nagrado v avtomobilski industriji sta dobila agencija Mediodrom in Renault Nissan Slovenija za digitalno strategijo Z. E. Taxi. Agencija Enki je za svojo spletno mesto Enki prejela zlato nagrado v kategoriji B2B. V kategoriji finančne storitve, zavarovalništvo in bančništvo sta zlato nagrado prejela Renderspace in Nova KBM za oglaševanje na družbenem omrežju NKBM Sveta Vladar – Gladko bančništvo.

Zlata nagrada je bila podeljena tudi v kategoriji izdelki za dom. Prejela sta jo AV Studio ter Gorenje za digitalni dogodek Bine, božična večerja in vi – v živo. V kategoriji hrana in pijača sta slavila Renderspace in Droga Kolinska s spletnim videom Roylet. Tudi v kategoriji javni sektor je nagrado prejela agencija Enki, ki je skupaj z JP Vodovod in Kanalizacija, in sicer za spletno mesto Primavoda. V kategoriji neprofitne organizacije je zlato nagrado dobila dobrodelna fundacija Chariyo za svoje spletno mesto.

AV Studio

AV Studio je z Rokometnim klubom Gorenje Velenje prejelo tudi zlato nagrado v kategoriji šport za spletni video Flashmob rokometni klub Gorenje Velenje. Projekt FerFud je prinesel zlato nagrado agenciji Saatchi & Saatchi ter Hofer trgovini. Agencija Enki, pa je slavila tudi v kategoriji Turizem, kjer je skupaj z Mestno občino Ljubljana prejela nagrado za spletno mesto Green Ljubljana.

AV Studio

Poleg enajstih zlatih nagrad je žirija izmed vseh prijavljenih del izbrala tudi prejemnike štirih velikih nagrad. Veliko nagrado za digitalno inovacijo sta prejeli agencija Renderspace in Telekom Slovenije za aplikacijo Daljinec +, ki je prejelo tudi zlato nagrado v kategoriji finančne storitve, zavarovalništvo in bančništvo. Veliko nagrado za digitalno strategijo sta prejela Saatchi & Saatchi ter Hofer trgovina za projekt FerFud. Slednje delo je prejelo tudi zlato nagrado v kategoriji trgovina. Veliko nagrado za digitalno oglaševanje sta dobila agencija Sonce.net in BMW Group Slovenija za kampanjo »Mini potep«, v kategoriji družbeni mediji pa je veliko nagrado dobil Lidl Slovenija za upravljanje Lidlove skupnosti na Facebooku.

Prvič se je žirija odločila tudi za posebno omembo za inovativen način izrabe medija, ki si jo je zaslužil inštitut Danes je nov dan za projekte Prostovid, Čas je za: Janez Janša in Žar brez utvar.

Ob predsednici žirije Manji Gradišek iz NLB, je o zmagovalcih presojalo še devet članov žirije, med njimi Alenka Potočnik Anžič (AV Studio), Karmen Lužnik (Renderspace), Mitja Jereb (TSmedia), Damjan Planinc (Get Interactive), Gregor Draksler (Peugeot), Karmen Mlinar (Lidl Slovenija), Jaka Lenardič (Enki), Simona Koren (Atlantic Grupa) in Simona Kruhar Gaberšček (Marketing magazin).

Vir: http://www.diggit.si/