201606.06
0

Ana Laura Rednak prejela nagrado IAMPRO MBA za podjetniško odličnost

»Nagrada za podjetniško odličnost je dodatna potrditev, da delamo dobro. Je potrditev, da je pot, po kateri v podjetju Skaza sledimo začrtani viziji, prava. Ob tej priložnosti se zahvaljujem vsem, ki so glasovali zame, predvsem pa moji ekipi, brez katere vsega tega ne bi bilo mogoče doseči,« je ob razglasitvi zmagovalcev v petih kategorijah za nagrade IAMPRO MBA  Awards 2016 dejala Ana Laura Rednak, izvršna direktorica podjetja Skaza.

Nagrade so podelili na 3. mednarodnem poslovnem srečanju MBA & Business Gala Dinner v Hotelu Mons Ljubljana, Four points by Sheraton. Na prestižnem dogodku so se na vsakoletnem srečanju Business Intelligence Centra (BIC) in mednarodnega združenja IAMPRO (International Association of MBA Professionals) zbrali lokalni in mednarodni poslovneži, podjetniki in menedžerji. Rednakova je v kratkem filmčku, ki ga je posnela prav za to priložnost, poudarila, da si bo s svojo ekipo tudi v prihodnje prizadevala za uresničevanje poslanstva podjetja Skaza, to je razvijati inovativne produkte, ki bodo povezovali človeka z naravo: »Obljubljam, da bom upravičila zaupanje vseh, ki so mi že drugo leto zapored dali svoj glas.« Tudi lani je namreč zmagala v eni od petih kategorij in prejela nagrado za vodstveno odličnost.

38 = 0

»V 38 letih nismo izgubili niti enega kupca. Odlični rezultati, dobro poslovanje in zadovoljni zaposleni. Kaj to pomeni? Rdeč alarm. Nekaj ni v redu. Sistem, ki deluje danes, zagotovo ne bo ustrezen čez pet let. Čas je za spremembe v organizaciji, vrednotah, kulturi, strategiji in miselnosti podjetja,« je na dvodnevni konferenci IBM SEE BusinessConnect 2016 v Budimpešti povedala izvršna direktorica podjetja Skaza Ana Laura Rednak.

Na konferenci so na povabilo podjetja IBM nastopili gospodarstveniki iz celotne Evrope, ki so v kratkih govorih predstavili svoje poglede na novo obdobje tehnologije, razmišljanja in posledično poslovanja. Govorili so o tem, kako inovacije in partnerstvo med podjetji spreminjajo tradicionalno poslovno logiko, in o prihodnosti, ki jo vidijo v kognitivni tehnologiji.

»38 = 0. Vsi se ob tem vprašamo, zakaj popravljati nekaj, kar deluje. Zakaj spreminjati sistem, ki je izredno uspešen? Zato, ker si upamo biti drugačni in je za nas zgodovina zgolj zgodovina v obliki izkušenj. Razmišljamo o prihodnosti, ki vključuje še več novih in inovativnih izdelkov iz pametne in okolju prijazne plastike. Sprememba organizacijske kulture podjetja je prvi in edini pravilni korak, ki vodi v nadaljnjih uspešnih 38 let,« je dodala Rednakova, ki velik pomen daje tudi prenosu znanja na tovrstnih konferencah.

Fotografija: Katja Kodba