201511.20
0

Akrapovič v Milanu z novimi modeli, dirkaško dediščino in najnovejšimi koncepti

Pri podjetju Akrapovič imajo na motociklističnemu salonu EICMA v Milanu polne roke dela, saj trgu predstavljajo številne nove modele za cestne in terenske motocikle, razkrili so svoj najnovejši koncept dušilca, poleg tega pa praznujejo tudi pomembno prelomnico v zgodovini podjetja.

Na Akrapovičevem razstavnem prostoru na tem prestižnem salonu so na ogled napredne tehnološke novosti za vse tipe motociklov, s čimer podjetje dobro predstavlja inovativnost in oblikovalske spretnosti svojega razvojnega oddelka, vključno s prvo različico (r)evolucionarnega Akrapovičevega izpušnega sistema iz linije Slip-On iz titana. Izpušni sistem, oblikovan za Ducatijevo Multistrado, je izdelan iz visoko odpornega  in lahkega titana, kar omogoča velik prihranek na teži v primerjavi s serijskim izpuhom. Izpušni sistem, katerega podobo zaokrožata toplotni ščitnik in kapa iz ogljikovih vlaken, izboljša zmogljivost in prinaša globlji zvok.

Akrapovič na EICMA 1

Poleg tega osupljivega dušilca so na ogled tudi izpušni sistemi za najrazličnejše motocikle, kot sta zmogljivi Kawasaki Ninja H2R in Ducati Scrambler, ter najnovejši izdelki za srednje zmogljive športne motocikle, kot je Honda CBR650F, in motocikle nižjega razreda, kot je Yamaha YZF-R3. Poleg teh je razstavljena tudi cela vrsta izpušnih sistemov za najrazličnejše modele skuterjev, med drugim za Hondo Forzo 125 in Aprilio SRV 850. Najnovejšo ponudbo za terenski segment zastopajo odlični izpušni sistemi, in sicer za Hondo CRF450R, Yamaho YZ450F, Suzuki RM-Z450 in Kawasaki KX450F, ki dokazujejo, da podjetje svoje tehnološko znanje in izkušnje iz dirkaškega terenskega programa uspešno prenaša tudi v poprodajni sektor.

Na salonu EICMA je podjetje razkrilo tudi svoj najnovejši koncept dušilca, razvitega na podlagi (r)evolucionarnega izpuha, ki ga je oblikoval Igor Akrapovič in je bil javnosti prvič predstavljen lani na salonu Intermot v Kölnu. Gre za tehnološki napredek, ki vključuje celo vrsto inovativnih elementov, razvitih v Akrapovičevem razvojnem oddelku. Novi dušilec izpolnjuje stroge zahteve za pridobitev homologacije ES/ECE, zaradi česar ima tudi večjo prostornino. Gre za očitno nadgradnjo prvotnega heksagonalnega dušilca, ki dokazuje, da slovenski specialist za izpušne sisteme s svojo inovativno in napredno tehnologijo nenehno zre v prihodnost.

Akrapovič na EICMA 2

Fotografije: Akrapovič d.d.

Podjetje Akrapovič ima bogato dirkaško dediščino in je prav gotovo podjetje, ki mu lahko prvaki zaupajo (#TrustedByChampions). Na salonu EICMA praznuje pomemben dogodek v svoji 24-letni zgodovini. Jorge Lorenzo (Movistar Yamaha MotoGP) je pred kratkim v Valencii postal svetovni prvak v razredu MotoGP in tako za podjetje osvojil stoti naslov svetovnega prvaka. Podjetje je to pomembno prelomnico na salonu obeležilo s predstavitvijo številnih dirkalnikov, opremljenih z Akrapovičevim izpušnim sistemom, vključno s Hondo VTR SP-2, ki jo je vozil Colin Edwards, ko je v sezoni 2000 v prvenstvu WSBK podjetju privozil prvi naslov svetovnega prvaka.


Z vsemi razstavljenimi inovacijami, številnimi dirkalniki, »Sound Chairom«, interaktivnim prikazom razlike v teži med serijskim in Akrapovičevim izpuhom ter obiski dirkačev je na Akrapovičevem razstavnem prostoru zelo živahno.