201606.13
0

SBC partner Kongresa podjetnikov Slovenije

3. in 4. junija 2016 se je odvijal 5. Kongres podjetnikov Slovenije, ki je v Portorož privabil preko 200 uspešnih slovenskih podjetnikov, med njimi tudi člane Kluba slovenskih podjetnikov. Na dvodnevnem druženju, ki že vsa leta temelji na izmenjavi podjetniških izkušenj, so se vrstili številni zanimivi dogodki. Poleg izjemnim predavanjem, okroglim mizam in mreženju, je bil del kongresa namenjen tudi strokovnim temam in razglasitvi naziva Slovenski podjetnik leta 2016.

Dogodek je potekal pod sloganom »Dežela podjetnikov in srečnih ljudi«, rdeča nit srečanja pa je bila internacionalizacija, digitalni marketing in blagovne znamke. Podjetnike, udeležence kongresa, sta na začetku nagovorila Miran Lampret, vodja organizacije kongresa in Marjan Batagelj, predsednik Kluba slovenskih podjetnikov. Na samem začetku so z navzočimi svoje uspešne zgodbe delili Franci Pliberšek, MIK Celje, Andrej Mertelj, Datalab, Jana Fleišer, Dobra teta in Andraž Tori, Zemanta.

Sledila je okrogla miza »Kako smo gradili blagovno znamko?« v organizaciji kluba, ki smo jo otvorili z uvodnim prispevkom Igorja Akrapoviča. Svoje izkušnje in znanje so prispevali Alenka Potočnik Anžič, AV Studio, Marko Lotrič, Lotrič Meroslovje in Jure Jezeršek, Jezeršek gostinstvo, misel o izzivih pri gradnji in razvoju blagovne znamke pa je nadalje razvila tudi Tanja Skaza, ki uspešno krmari velenjsko podjetje Skaza.

Svoje primere dobre prakse je na Kongresu predstavljalo več kot 30 podjetnikov. Minute za podjetniški razmislek je delila Petra Škarja. Mark Pleško iz podjetja Cosylab pa je pojasnil, kako motivirati sodelavce, če tudi ni socialne kapice. Program je nadaljevala Edita Cetinski Malnar, Prava ideja RTV Slovenija, ki je vodila pogovor s tremi nominiranci za »Slovenskega podjetnika leta 2016«. Za ta naziv pa so bili nominirani Tanja Skaza iz podjetja Skaza, Štefan Pavlinjek, podjetje Roto in Franc Pišek iz podjetja Pišek Vitli Krpan. Komisija, sestavljena iz nekaterih podjetnikov leta preteklih let, ki ji je predsedoval dr. Jure Knez, je laskavi naslov podelila »skritemu biseru slovenskega podjetništva«, Francu Pišku.

Drugi dan poteka kongresa sta dr. Jure Knez iz podjetja Dewesoft in Jernej Pangeršič predstavila primer dobre prakse sodelovanja zrelega podjetja in start up podjetja ter delovanje Zasavskega inkubatorja Katapult. Sledila so predavanja dr.Amadee Dobovšek, Publi Uma o konkurenčnosti držav, v katere prodajamo ter Tomaža Juga, Editor o načinih oz. možnostih kako spletno komuniciranje vpeti v poslovno okolje. Odmeven je bil tudi prispevek Dušana Olaja iz podjetja Duol o načinih odpiranja vrat kupcem na oddaljenih trgih. Razprava in sklepni zaključki so se odvijali še dolgo v dan, nadaljevali pa se bodo ponovno prihodnje leto na 6.Kongresu.

Fotografije: Kongres podjetnikov Slovenije