201704.10
0

26. SOF razglasil zmagovalce

Slovenski oglaševalski festival (SOF) je osrednji letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica v sodelovanju z agencijo Paideja Events. Letošnji je bil že 26. po vrsti.

Celostno zasnovan kongresni program odpira razpravo o aktualnih strokovnih vprašanjih in omogoča izmenjavo znanj, izkušenj, idej in pogledov na nadaljnji razvoj stroke, v tekmovalnem delu pa se na vsakoletni paradi kreativnosti izbirajo najboljše oglaševalske rešitve in predstavlja celosten pregled dogajanja v slovenskem oglaševalskem prostoru. SOF torej nagrajuje in spodbuja ustvarjalnost in podjetnost ter prinaša nova znanja. S strokovnim programom in tekmovanjem pomembno vpliva na razvoj slovenske oglaševalske stroke.

SOF je pretekli četrtek opravil sklepno dejanje. Številna predavanja, okrogle mize, delavnice in večerno dogajanje so v Portorož privabili preko 1200 udeležencev. Na zaključni prireditvi so razglasili prejemnike najprestižnejših nagrad. Med nagrajenci sta tako na strani agencije, kot na strani oglaševalca, tudi člana Kluba slovenskih podjetnikov.

Veliko nagrado v kategoriji družbeno dobro za kampanjo “Ne čakaj, postani darovalec” sta si prislužila agencija AV STUDIO in oglaševalec Slovenija-transplant.

Srebrno nagrado v kategoriji filma je prejel projekt »Velikanski maček« oglaševalca TAJFUN in agencije Studio Virc.

Velike nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah so prejeli:

  • v skupini A Celostne komunikacijske akcije Štartaj Slovenija (oglaševalec Spar Slovenija d.o.o., agencija Formitas BBDO)
  • v skupini B Digitalne komunikacijske akcije Lahkonočnice (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey)
  • v skupini C Inovativne rešitve 2. januar (oglaševalec Infokart, agencija Pristop)
  • v skupini D Oznamčene ali ustvarjene vsebine Triglav (oglaševalec GEODETSKA UPRAVA REPUBLIKE SLOVENIJE, mag. Jurij Režek, agencija Taktik, Agencija za komunikacijski management)
  • v skupini E Neposredno komuniciranje Cancer Bra (oglaševalec Palmers Textil AG, agencija Grey)
  • v skupini F Digitalno komuniciranje Triglav Drajv (oglaševalec Zavarovalnica Triglav, agencija Grey)
  • v skupini G Film je bila nagrajena serija del Laško DVOBOJ Stava, 1, 2, 3, 4, Zmaga (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA)
  • v skupini H Tiskani oglasi in plakati serija del Zlati boben 23 / Leteča riba, Zmajski pes, Veliki ptič (oglaševalec Paideia d.o.o., agencija LUNA\TBWA)
  • v skupini I Radijsko komuniciranje Pivska napoved (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA)
  • v skupini J Oblikovanje Kocbek (oglaševalec Oljarna Kocbek, agencija VBG)
  • v skupini K Ambientalno oglaševanje velika nagrada ni bila podeljena
  • v skupini L Družbeno dobro Ne čakaj, postani darovalec (oglaševalec Slovenija-transplant, agencija AV Studio)

Zlate nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah so prejeli:

  • v skupini A Celostne komunikacijske akcije Laško DVOBOJ (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA) in Lahkonočnice (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey)
  • v skupini B Digitalne komunikacijske akcije Cancer Bra (oglaševalec Palmers Textil AG, agencija Grey) in #MINIDENTITETA (oglaševalec BMW Slovenija (BMW Vertriebs GmbH – distribucija motornih vozil – Podružnica Ljubljana), agencija Sonce.net)
  • v skupini C Inovativne rešitve Pivska napoved (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA) in Cancer Bra (oglaševalec Palmers Textil AG, agencija Grey)
  • v skupini D Oznamčene ali ustvarjene vsebine zlata nagrada ni bila podeljena
  • v skupini E Neposredno komuniciranje 2. januar (oglaševalec Infokart, agencija Pristop)
  • v skupini F Digitalno komuniciranje Cancer Bra (oglaševalec Palmers Textil AG, agencija Grey) in Donat Trump (oglaševalec Atlantic Grupa, agencija Pristop)
  • v skupini G Film #MaleZmage (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey) in Naj vas nič ne ustavi – nogometna pravljica (oglaševalec Telekom Slovenije, d.d., agencija Pristop)
  • v skupini H Tiskani oglasi in plakati Plaktivat – Potrošniški labirint (oglaševalec TAM-TAM d.o.o. / Plaktivat, agencija TAM-TAM d.o.o.) in Pogled skozi njihove oči (oglaševalec Slovenska filantropija, agencija Pristop)
  • v skupini I Radijsko komuniciranje In vino veritas (oglaševalec Tovarna Pivovarna d.o.o., agencija Zavod Radio Študent) in Zgodbovina (oglaševalec Javni zavod Kinodvor, agencija Zavod Radio Študent)
  • v skupini J Oblikovanje Zlati boben 23 (oglaševalec Paideia d.o.o., agencija Luna\TBWA)
  • v skupini K Ambientalno oglaševanje Živjo, v živo (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Pristop)

Srebrne nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah so prejeli:

  • v skupini A Celostne komunikacijske akcije Živjo, življenje (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Pristop) in #MaleZmage (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey)
  • v skupini B Digitalne komunikacijske akcije Plažnice (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey)
  • v skupini C Inovativne rešitve Tvitajmo za naše (olimpijska kampanja) (oglaševalec Telekom Slovenije, d.d., agencija Pristop) in Laško DVOBOJ Interaktivna polica (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA)
  • v skupini D Oznamčene ali ustvarjene vsebine Tvitajmo za naše (olimpijska kampanja) (oglaševalec Telekom Slovenije, d.d., agencija Pristop) in Zlatko Ribica (oglaševalec Nova KBM, agencija Pristop)
  • v skupini E Neposredno komuniciranje Laško DVOBOJ Interaktivna polica (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA)
  • v skupini F Digitalno komuniciranje #MINIDENTITETA (oglaševalec BMW Slovenija (BMW Vertriebs GmbH – distribucija motornih vozil – Podružnica Ljubljana), agencija Sonce.net), Zlatko Ribica (oglaševalec Nova KBM, agencija Pristop), Lahkonočnice (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey) in Laško DVOBOJ Interaktivna polica (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA)
  • v skupini G Film Povodni mož (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Pristop) in Velikanski maček (oglaševalec Tajfun, agencija Studio Virc d.o.o.)
  • v skupini H Tiskani oglasi in plakati serija del Spojler in Prečka (oglaševalec Mič Styling, agencija Yin + Young) in serija del Babica in Svinčnik (oglaševalec Spominčica – Alzheimer Slovenija – Slovensko združenje za pomoč pri demenci, agencija Pristop)
  • v skupini I Radijsko komuniciranje Pravljica (oglaševalec Zavod Radio Študent, agencija Zavod Radio Študent), Artikulacija (oglaševalec Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa, agencija Val 202, Radio Slovenija)
  • v skupini J Oblikovanje Programske knjižice LGL (oglaševalec Lutkovno gledališče Ljubljana, agencija Futura DDB d.o.o.), Živjo, dizajn (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Pristop) in Lahkonočnice (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey)
  • v skupini K Ambientalno oglaševanje Belinka Tophybrid (oglaševalec Helios Domžale, d.o.o., agencija Fini oglasi d.o.o.), Coca-Cola soba (oglaševalec Coca-Cola Slovenija, agencija Mayer McCann), Senzorične degustacije (oglaševalec Mlekarna Celeia, agencija Pristop)

Oglaševalska osebnost leta je postal Pavel Vrabec, generalni direktor medijske hiše Pro Plus, Oglaševalec leta za leto 2016 pa Zavarovalnica Triglav. Najuspešnejša Znamka leta je Laško, Agencija leta 2016 pa agencija Grey. Priznanje SOF za najboljšo režijo avdiovizualnega oglasa je prejela Luna\TBWA, režiser Gregor Vesel. Za najboljšo režijo zvočnega oglasa pa Zavod Radio Študent, režiserka Zala Simčič. Priznanje za najboljšo fotografijo v oglaševanju je prejela agencija Bright Visuals, direktor fotografije Dominik Istenič, za najboljšo ilustracijo pa Hana Stupica. Agencija Grey je prejela priznanje za najboljšo avtorsko glasbo, avtorji glasbe so Borka, EB King, Whynnel. Priznanje za najboljše tekstopisje je prejela agencija Luna\TBWA, avtorici Vlasta Merc in Neja Činkole. Najboljša mlada kreativca 26. SOF-a, ki bosta odpotovala na festival Cannes Lions 2017, sta Gregor Vuk in Boštjan Laznik.

Fotografija: Žiga Intihar za SOF

Povzeto po: https://sof.si/